wtorek, 1 grudnia 2015

Dziś są moje urodziny...

No dobrze, nie dziś ale jutro i nie moje, a pracowni :D A że pracownia, to moje dziecię i jestem do niej mocno przywiązana, to traktuję je prawie jak swoje :) Przejdę jednak do meritum, z okazji drugich urodzin mojej pracowni - firmy postanowiłam zrobić prezent dla wszystkich moich klientów.

RABAT - 20%  
od 1 - 6 grudnia 2015 


Promocja obejmuje wszystkie produkty, które do tej pory nie były przecenione, poniżej zamieszczam mini instrukcję obsługi. 

Kod: pro.20% 

Ważność kodu: od 1-6 grudnia 2015 roku.

Gdzie kupować: www.sztukkilka.pl

Promocja nie obejmuje produktów już przecenionych.

Krok po kroku: 

Przy każdym produkcie znajduje się ikona Dodaj do koszyka, po jej kliknięciu produkt zostaje dodany do Twojego koszyka.

Każdy produkt ląduje w koszyku, do którego masz dostęp z górnego paska menu. W dziale koszyk istnieje możliwość wpisania kodu rabatowego. Po naciśnięcia ikony Realizuj zamówienie zostaniesz poproszony o podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia, nad danymi jeszcze raz pojawi się informacja o wpisaniu numeru kuponu rabatowego. Po wypełnieniu formularza oraz zatwierdzeniu sposobu przelewu, rodzaju przesyłki i regulaminu, dokonujesz zakupu klikając ikonę Złóż zamówienie. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia. W przypadku braku maila potwierdzającego zakup w przeciągu 24h od dokonania czynności proszę o kontakt mailowy na adres: studio@sztukkilka.pl.

Może znajdziecie tam coś dla siebie albo dla bliskiej sercu osoby?

Trzymajcie się ciepło!


SKLEP WWW: www.sztukkilka.pl
FACEBOOK BIŻUTERIA: Sztuk Kilka Art Jewelry

***********************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klik klik ... dziękuję za komentarz :)