poniedziałek, 14 grudnia 2015

Poznajmy się cz. 3 - Znalazłam swoją drogę

Choć w planach na dziś nie miałam postu z tego cyklu, to tak się złożyło, że muszę podzielić się z Wami pewną nowiną :D Właśnie ukazał się wywiad ze mną na łamach strony Magazynu Polka!!! Opowiadam w nim o swojej drodze twórczej, motywacjach i wyzwaniach oraz co mam do powiedzenia innym kobietom, które chcą założyć własny biznes :)



Czym jest Magazyn Polka? O to, jaką informacje znajdziemy na stronie: "Polka to magazyn online dla kobiet przedsiębiorczych, freelancerek, blogerek oraz dla tych, które poszukują inspiracji do rozwoju! Naszą misją jest stworzenie przestrzeni dla kobiet, w której odnajdą inspirację i wsparcie, aby z sukcesem mogły budować swój biznes."  

Pod tym kątem powstał wywiad ze mną :) Mam nadzieję, że będę dla Was inspiracją!!! Poniżej publikuję fragmenty moich odpowiedzi, a po całość zapraszam na stronę magazynu:


A tutaj obiecane fragmenty dla wzmożenia apetytu... :)

1. CO ZMOTYWOWAŁO CIĘ DO ZAŁOŻENIA WŁASNEJ FIRMY?
Zawsze miałam w sobie pasję tworzenia, przed założeniem firmy pracowałam lub odbyłam praktyki w kilku pracowniach artystycznych z wielu różnych dziedzin. Od układania szklanych mozaik, przez fusing (stapianie szkła w wysokiej temperaturze), po ceramikę i jubilerstwo....(c.d.na stronie magazynu)...

2. OPOWIEDZ, CZYM AKTUALNIE SIĘ ZAJMUJESZ.
Chciałabym powiedzieć – projektowaniem i wykonywaniem biżuterii, ale byłoby to spore uproszczenie. Po założeniu firmy musiałam stać się przysłowiowym „człowiekiem renesansu”. Moje bazowe działanie, czyli tworzenie unikatowej biżuterii nie wystarczy, by prowadzić biznes. Trzeba do tego dołączyć całe grono innych zajęć. Mieszankę marketingu, grafiki, fotografii produktowej…księgowość i wiele innych.... (c.d. na stronie magazynu)

3. JAK NARODZIŁ SIĘ POMYSŁ NA FIRMĘ?
Ewolucja – to słowo klucz... (c.d.)

4. CO NAJBARDZIEJ KOCHASZ W PROWADZENIU WŁASNEJ BIZNESU?
Nie muszę wstawać z samego rana!!! (c.d.)

5. Z JAKICH NARZĘDZI KORZYSTASZ W SWOJEJ PRACY? (ULUBIONE, GODNE POLECENIA) 
W pierwszym momencie pomyślałam o narzędziach jubilerskich: fajnaglu, gesztelce, szyncengach i innych tajemniczo brzmiących sprzętach, ale zapewne nie o takie „narzędzia” tutaj chodzi :) ... (c.d.)

6. CO JEST DLA CIEBIE NAJWIĘKSZYM WYZWANIEM?
Największe wyzwanie? – bezpośredni kontakt z klientem. Zwykle pracuję w zaciszu mojej pracowni, tutaj powstają najlepsze pomysły (oprócz tych zrodzonych tuż przed snem J ), także tu mam swój kącik internetowy, łączący mnie ze światem. Jednak, gdy na targach staję oko w oko z potencjalnym klientem zawsze targają mną obawy, jak przełamać pierwsze lody, zachęcić go do pozostania ze mną dłużej, porozmawiania, wyrażenia swojej opinii, bo tu nie chodzi tylko o sprzedaż.

7. JAK POKONUJESZ TRUDNOŚCI?
Zbyt długo nad nimi myślę, to akurat pewna moja wada, połączona z nadmiernym przejmowaniem się. Czasem, niektóre trudności stają się dla mnie wyzwaniem i szukam na nie rozwiązania, próbuję, sprawdzam, aż osiągnę pożądany efekt...(c.d.)

8. JAKĄ RADĘ UDZIELIŁABYŚ INNYM KOBIETOM, KTÓRE RÓWNIEŻ MARZĄ O WŁASNEJ FIRMIE?
Zacznijcie marzenia przekuwać w działanie!!! Nie od razu musicie zakładać firmę, zacznijcie od bloga / Facebook’a, pokażcie się światu, to co robicie najlepiej. Na początku zawsze jest trudno, bo nie wiadomo od czego zacząć. Czytajcie, słuchajcie, udzielajcie się, to pozwoli Wam rozwijać się i wyklaruje drogę przyszłego biznesu. [c.d.] Plan dnia też się przydaje :)

Dokończ następujące wyrażenia:

Wierzę…, że wytrwałą pracą i samozaparciem można wiele osiągnąć i spełnić marzenia.

Dbam o siebie…, zbyt rzadko J dobrze, że mam pod domem las i mogę chodzić tam na relaksujące spacery.

Moją misją jest… propagowanie polskiej sztuki jubilerskiej i tradycyjnego rzemiosła, podniesienie jego rangi w oczach konsumentów. 


Trzymajcie się ciepło!


SKLEP WWW: www.sztukkilka.pl
FACEBOOK BIŻUTERIA: Sztuk Kilka Art Jewelry

***********************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klik klik ... dziękuję za komentarz :)