piątek, 4 października 2013

Z kuchni do biura - mini ZRÓB TO SAM :)

Ostatnio mój czas zabierała papierkowa robota, więc przyszło mi do głowy, że pokażę Wam mój iście prosty pomysł na porządek wśród długopisów, ołówków i tym podobnych narzędzi piśmienniczych. Dodam, że wykorzystałam tutaj dwa gotowe przedmioty, którym zmieniłam funkcję, jeden troszkę podrasowałam :D




Organizer biurowy
Do pracy był mi potrzebny stary stojak na sztućce, słabo spełniający swą pierwotną swą rolę ze względu na nasiąkające wodą drewienko, które z lubością zbierało wszelkie brudy.





Po rozkręceniu stojaka odczyściłam drewno i wymalowałam je farbą ftalową, którą łatwo się czyści (także z długopisowego atramentu). I tyle było mojej pracy, banalne prawda :D
Na wstępie wspomniałam, że wykorzystałam dwa przedmioty, oto i drugi - zaparzacz do herbaty, jako mini kieszonka na ołówki i drobiazgi, wreszcie nie będą spadać na samo dno organizera!


Trzymajcie się ciepło :D 
a poniżej mała zapowiedź tego co wkrótce pokażę.

5 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowa i przydatna przeróbka :) miałam podobny stojak na sztućce - szkoda, że go wyrzuciłam...a wykorzystanie zaparzacza - po prostu rewelacja! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny pomysł !
    Pozdrawiam serdecznie (juz nie moge sie doczekac co tam kryjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło rewelacyjnie:) Plus za pomysł

    ---
    klik

    OdpowiedzUsuń

klik klik ... dziękuję za komentarz :)