piątek, 28 września 2012

Tam tara tam!!!... Silver River..

Chwalę się wszem i wobec moim pierwszym srebrnym wyrobem stworzonym w ramach kursu: 
Złotnik - Jubiler, na który uczęszczam od początku września. Kilka dni temu zakończyłam pracę nad moją pierwszą obrączką (w zasadzie jest to już druga, ale jej poprzedniczka pozostaje w wersji nadal nie wykończonej  :)




Na tej zastosowałam przenikający się wzór, wypukłość oraz wnętrze obrączki wypolerowałam, a resztę pozostawiłam za oksydowaną, dzięki czemu prócz efektu wielu płaszczyzn mamy też efekt dwu-koloru.

i jak się Wam widzi moja: 

Silver River





3 komentarze:

  1. Piękna. Ciekawy efekt wynika z połączenia oksydowanego srebra i polerowanego .

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej podoba sie ta czesc na ostatnim zdjeciu-czrno biała.
    łosz matulu jak ja ci zazdraszczam takiego kursu

    OdpowiedzUsuń

klik klik ... dziękuję za komentarz :)